روزهای تنهایی من
روزهای تنهایی من

روزهای تنهایی من

دل شکسته

امروز خیلی دلم شکست...

از زیاده خواهی همکارام.

هرگز نمیبخشمشون.

هرگز 

خدایا میدونی که چند هفته هست تمام آرامشمو بخاطر زیاده خواهی و منفعت طلبیشون، از بین بردن.

الهی؛ خدای من ...

ببین امروز رو و تمام گذشته که دلم رو خون کردن.

هرثانیه و هر لحظه اش رو ببین.

من هرگز نمیگذرم و نمیبخشم.

از الان تا ابد، تا آخر دنیا 

تا هر ثانیه و هر لحظه اش رو نمیبخشم.

الهی واگذار همه شون به خودت.

الهی واگذار تک تکشون که آرامش منو گرفتن به تو.

الهی خون به دلشون بیار که خون به دلم آ وردن.

الهی خون به دل خودشون و عزیزاشون کن که خون به دلم کردن و باعث شدن که با عزیزانم بد رفتاری کنم.

الهی تو رو به هرکسی که برات عزیز هست؛ الهی تو رو به تمام ادمهای خوبی که دوستشون داری، قسمت میدم که ازشون نگذری.

الهی تو رو به ابوالفضل عباس، به هرکی برات عزیز هس، قسمت میدم که نگذر؛ هرگز نمی بخشم اونا رو الهی تو هم مجازاتشون کن.

الهی میدونی که من و خانواده ام تو این دنیا به غیر از تو هیچکسی رو نداریم. الهی میدونی تو کل عمرم تا هرچی تونستم صبوری کردم و به هرکسی که از دستم برمیومده کمک کردم.

الهی تو رو به داغ دل زینب قسم میدم تو رو  به دل شکسته حضرت زینب قسم میدم از الان تا ابد نبخششون و مجازاتشون کن.

الهی تو رو به مدینه و کربلا و مقدساتت قسمت میدم که آه دلم رو بگیری از تک تکشون.

از همه شون.

الهی که دل خون شین که دلمو خون کردین.

الهی ۱۰ ساله که با آبروداری دارم کار میکنم و تو این مدت خیلی اذیت شدم.

الهی ولی امروز دلم خون شد.

الهی تا ابد نمیگذرم، الهی چی میشه به حرف منم گوش کنی و عدالتتو برقرار کنی.

چرا من میبینم به چشمم که ادمهای حریص و طماعی که خون همه رو تو شیشه میکنن، روز ب روز سالمتر و خوشبختترن اما ادمهای بی ازار و خداترس؛ روز به روز داغونتر و خسته تر.

الهی دور از بزرگیت هست که به حرفام گوش ندی، منو نبینی، الهی من به غیر از تو کی رو دارم که کمکم کنه؛

هیچکس؛ الهی من به غیراز تو هیچکی رو ندارم.

الهی اینا با دلم کاری کردن که با دل ریش و با دل خون، از شب تا صبح گریه کردم،

ولی وقتی فرداش دیدمشون، اونا حالشون خوب بود و من داغون..‌‌

الهی به قدرت و عظمت و جلال و جبروتت قسمت میدم، آه دلمو ازشون بگیر.

خدایا یادته کاری کردن باهام که رفتم پیش مشاور، داشتم دیوونه می شدم.

حرص، ولع و حسادت و زیاده خواهی و ... اونا پس کی جواب داده میشه؟؟؟؟؟؟؟

از تک تک شون نمی گذرم.

الهی به دآغ دل زینب کبری سلام الله علیها قسمت میدم که نگذری ازشون.

تورو به قران و مقدسات.

الهی

پس کی دستشونو از ظلم کوتاه میکنی؟ 

بخدا دیگه دارم شک میارم به عدالتت

سرزنشم نکن بابت حرفم ولی خدا منم ادمم صبرم حدی داره.

تو منو نمیبینی، ببینی هم اهمیت نمیدی، توهم میخای دقم بدی؟؟؟؟

جواب ندادن های تو خدا، از ظلم اونا ناراحت کننده تره.

الهی داغ کن دلشونو که دلم رو خون کردن.

چقدر زیر دوش، اشک ریختم و گفتم تو نگذر خدا، من قدرتی ندارم خدایا تو که میتونی ازشون نگذر ولی چی شد؟؟؟

لااقل من میبینم براشون بهتره روز ب روز...

قدرتمندتر میشن برای ظلم بیشتر.

الهی من سکوت می کنم چون چاره ای ندارم.

الهی تو ازشون نگذر.

مرسی که هستی خدا لااقل باهات حرف میزنم و سبک میشم.

هنوزم وقتی باهات حرف میزنم، ارامش میگیرم، انگار که اتفاقی نیوفتاده.

الهی اشکم خیلی درآوردن خیلی زیاد...

ولی هربار که باهات حرف زدم، سبکتر شدم.

الهی از الان تا هزارسال، میلیون و میلیارد سال، تا ابد تا اخر دنیا تا ته جهنم و تا بی نهایت، من نمیبخشمشون، هرگز هرگز هرگز هرگز.

دلمو خون کردن و اتیش زدن به احساسم و قلبم، خیر سر راهشون نیاد هرگز...

خدایا خیلی زود حسابشون رو برس، خیلی زود و خیلی زود.

الهی اینقدر گرفتارشون کن که دیگه به اذیت کردن مردم فکر نکنن..

عاشقتم خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.