روزهای تنهایی من
روزهای تنهایی من

روزهای تنهایی من

خدایا سلام

دلم خیلی گرفته 

اندازه ای نمیتونم براش توصیف کنم

میخواهم دوباره بهت اعتماد کنم

خدایا 

اعتماد و عشقم رو بهت سالهاست که از دست دادم

همه ارامشم‌ تویی

میدونم و میدونی که چرا به اینجا رسیدم

خدایا

منو می پذیری

من  نمیتونم تمام اون چیزهایی که گفتی رو عمل کنم

حتی نصفشم نمیتونم

ولی بهت احتیاج دارم 

پناهم باش

تکیه گاهم باش

پناهم باش

پناهم ده

کجا برم

به کی بگم حرفامو

خدایا من نمیتونم سفت و سخت ب دستوراتت عمل کنم

فقط میتونم عاشقت باشم خدا

خدایا ازت نمیخواهم برام معجزه کنی

اصلا

خدایا ازت نمیخواهم برام تمام دردهام و غصه هامو به شادی تبدیل کنی

من میخواهم که تو باشی همیشه کنارم

مثل گذشته حدود ۱۰ تا ۱۵ سال پیش 

اون روزها خیلی شادتر و موفقتر بودم

الان سالهاست که رو به افول هستم

سالهاست انگار تو سراشیبی سقوط هستم 

سقوط به یه جای مبهم و تاریک، جایی که تو اونجا نیستی

.

.

خدایا پناهم باش

به یادم باش 

خدایا منو ببخش که سالهاست فراموشت کردم ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.